Hvordan tackler du de mange forskellige - og nogle gange svære - samtaler med dine medarbejdere? Hvilke kommunikative greb skal du være særligt opmærksom på? Og hvad betyder medarbejder-leder relationen for dialogen? Det og meget mere får du svar på i vores gratis e-bog Lederens guide til samtaler.
Samtalen er omdrejningspunkt for den gode relation mellem dig og dine medarbejdere – og en af dine vigtigste kompetencer som leder.
Jo bedre du er til at facilitere ligeværdige, tillidsfulde og konstruktive dialoger, jo større motivation, engagement og følgeskab kan du skabe.
70 sider spækket med viden og værktøjer
Guiden er spækket med viden, konkrete råd og værktøjer, du kan bruge direkte i samtalen med din medarbejder. E-bogen indeholder guides til disse 5 samtaler:
- MUS
- Den svære samtale, hvor du skal korrigere adfærd eller italesætte performance
- Samtalen med den stressramte medarbejder
- Senkarriere-samtalen med senioren
- Opsigelsessamtalen
Du får også indsigt i de dynamikker, der er på spil i dialogen mellem leder og medarbejder - og redskaber til at skærpe både din verbale og nonverbale kommunikation.