Det at opsige medarbejdere har altid en strategisk bevågenhed. Mange har ganske enkelt erkendt, at det styrker både omdømme og giver god employer branding at håndtere opsigelser på en professionel måde.
At se sig nødsaget til at gennemføre en opsigelse virtuelt i en krisetid gør ikke ledelsesdisciplinen nemmere. Vi har i dette intensive webinar samlet vores erfaringer og deler gode råd til, hvordan du og din virksomhed bedst muligt planlægger og gennemfører samtalen.
Deltag og få inspiration til at håndtere opsigelsen før, under og efter. Det kan være en enkelt eller mange opsigelser på samme dag. Der vil også være tid til at stille spørgsmål, ligesom du er velkommen til at kontakte os efterfølgende for en uforpligtende samtale, hvor du kan få målrettet sparring omkring netop din virksomheds situation.
Dato
Tirsdag d. 23. januar 2024 kl. 9.00 - 10.30
Webinaret foregår på Microsoft Teams, og deltagelseslinket vil blive sendt pr. mail.
Spørgsmål
Julie Mortensen
jumo@as3.dk
51 56 39 56
Pris
Gratis. Max 5 deltagere pr. virksomhed.
Målgruppe:
Webinaret er forbeholdt HR, ledere og arbejdsmiljørepræsentanter
Framelding
Ønsker du at framelde dig et arrangement, du har tilmeldt dig, kan du nemt gøre det her
Book et seminar eller webinar for jeres ledere, HR og/eller TR. Vi gennemgår alle aspekter af opsigelsesforløbet - både ved enkelte opsigelser og større opsigelsesrunder.
© 2023 AS3 Transition. All rights reserved.